2013. február 25., hétfő

Közeledik március...


...és vele a Nőnap is.A Nőnapról(is) a virágok jutnak eszembe.Az egyik kedvenc virágom a tulipánt.Ezen az oldalon találtam egy nagyon szép és papírból(esetleg dekorgumiból) egyszerűen elkészíthető változatot.ITT pedig az elkészítése képekben.Ebben az a jó,hogy nem hervad el,és tavaszi dekorációnak is nagyon szép!Gondoltam megmutatom Nektek is,hátha valakinek kedvet csinálok és elkészíti.Egyébként az iskolába kislányoknak is remek ajándék lenne,szerintem.Mit gondoltok?



8 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jó, már láttam hasonlót,de nem ezen az oldalon... Egyébként szerintem anyák napra is szép volna és akár filcből is kivitelezhető...azt még varrással is díszíthetjük... Persze tömeges megoldásnál törekedjünk az egyszerűségre! Sőt akár csak úgy vázába helyezve is tartós dekoráció...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A filc nem jutott eszembe,de nagyon jó ötlet!A szára meg lehetne drót,valami zölddel bevonva....,esetleg hurkapálca!

      Törlés
  2. Régen készítettem origami tulipánokat...olyan jó most visszaemlékezni rá, akkor még nagyon gyerek voltam...:)
    Idén varrni készülök, ha lesz rá időm. :) Köszi, hogy eszembe juttattad a tulipános dekort, meg az emlékeket is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ditti!Köszöntelek itt nálam!Nagyon kedves vagy,örülök,hogy írtál.Remélem láthatom majd a Te tulipánjaidat is:))

      Törlés
  3. Ma reggel találtam ezekre a tulipánokra, nekem is nagyon megtetszettek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az teszik bennük a legjobban,hogy egyszerűek,mégis nagyon szép dísz vagy ajándék lehet belőlük.Az elkészítése sem túl bonyolult,szerintem nagyobb gyerekek akár egyedül is elkészíthetik...Köszönöm,hogy itt voltál:)

      Törlés
  4. Kedves Renáta!Szeretettel köszöntelek az oldalamon!Remélem találsz majd neked tetszőt!

    VálaszTörlés
  5. Ovivarázs!Nagy öröm számomra ,hogy itt vagy!Köszönöm!Remélem én is tudok majd hasznos dolgokat,ötleteket mutatni.Gyere máskor is,szeretettel várlak!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...