2013. február 24., vasárnap

Tavaszi koszorú

Nagyon várom a tavaszt....ezért gondoltam készítek egy vidám koszorút,ami lehet ajtódísz de ablakban is szépen mutatna.Hasonló képet láttam valahol,igaz ott filcből voltak varrva a virágok:)és nagyon megtetszett.Én vastagabb kartonból vágtam ki a koszorú alapot,színes papírból készítettem a virágokat.Egy nyuszit is "ültettem" a virágok közé,így húsvéti dekorációként is funkcionálhat :).
Bencééknek a suliba készült,majd ott fog kiderülni,hogy hova is tesszük fel.




9 megjegyzés:

  1. De be lendültünk ebbe a blogolásba! Nagyon jó! Akkor már kész is vagy vele? Bencéék nem betegek tán? Puszi

    VálaszTörlés
  2. Bele-bele :)Sok mindent próbálgatok,majd meglátjuk mi sül ki belőle.Nem betegek,de most alszanak.Én meg kihasználom az így kapott szabadidőt!!!A koszorú készen van,mehetünk díszíteni:))))

    VálaszTörlés
  3. Jó is ez a blogolás, nagyon sokat segít minket!Nagyon szép a koszorúd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emerencia!Köszöntelek a blogomon.Nagyon kedves vagy!Igazán örülök,hogy másnak is tetszik amit készítek:)Nálad is nagyon sok szép dolgot lehet látni,bár még nem láttam mindent.Igyekszem pótolni a lemaradásomat:)Gyere máskor is!

      Törlés
  4. Örömmel látom, hogy kinyitottad az ablakodat! Már akartalak kérni, hogy szellőztess már ki egy kicsit"! D:)) De komolyra fordítva a szót, akkor ezennel már nem zártkörű?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NEM(!) és remélem másnak is tetszeni fog a nyitott ablakom:)Puszi

      Törlés
    2. HURRÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Pusz

      Törlés
  5. Megtaláltam, felirakoztam, hajrá!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy!Köszönöm!Nagyon örülök:)))))))Gyere sokszor!!Puszi

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...