2013. március 10., vasárnap

Virágokat ültettem...


A várva várt árvácskáimat(20db!!) pénteken reggel a kávé mellé kaptam meg:),ezért már jól indult az a napom is!Tegnap pedig az idő is kegyes volt hozzám és sikerült őket a megérdemelt helyükre kiültetni:)))Van még köztük olyan is ami még nem virágzik,de ami késik az nem múlik...Ültettem még jácintot is.Aztán este érkezett még 2 nárcisz is(kedves szomszédom jóvoltából-KÖSZÖNÖM),de azokat még sajnáltam kiültetni,mivel nagyon rossz időt jósolnak jövőhétre...addig is idebent csodálom őket!Majd idővel ők is kikerülnek a többi szépség mellé a virág ágyásba.A krókuszok pedig már napok óta pompáznak...
Nézzétek,hát nem szépségesek??






A csüngő barkafűz már nagyon régen vágyam volt,és most ez is teljesült(hála drága férjemnek)!!!!!Még várni kell a kiültetésével,de addig is minden este az ágyból is láthatom....:))))


Annyira,de annyira jó volt már egy kicsit kertészkedni,érezni a tavaszt!

Ezúton szeretném köszönteni a blog új olvasóját is!Nagyon örülök Neked Chiflu!Remélem máskor is megtisztelsz a látogatásoddal!

4 megjegyzés:

  1. Süt a napocska!!! Ez a reggel is verőfényes... Tegnap én is végeztem a díszfüvek levágásával...az a 100db igen jót tett velem" D:))))))
    Gyönyörűek az árvácskáid is és a fűz is!

    VálaszTörlés
  2. Biztosan nagyon elfáradtál tegnap,de kárpótoljon a tudat,hogy végeztél:))))
    A napsütésnek NAAAAGYON örülök!Megyünk majd az udvarra??

    VálaszTörlés
  3. De jó nektek, háznál laktok, csodálatosak a virágok, én sem hagyom magam ,erkélyemet romantikus kiskerté szokom változtatni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Te is szereted a virágokat...:) és ha így van megtalálod a helyüket is!Majd mutasd meg a romantikus erkélyedet,biztosan szépségesek ott is a virágok:))Legyen szép,napsütéses heted!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...