2013. augusztus 9., péntek

Életjel:)

Eltelt egy kis idő a legutóbbi jelentkezésem óta,de hát nyár van....,nézzétek el nekem:)
Azért időnként voltam ám itt,és olvasgattalak is benneteket csak valahogy nem volt kedvem írni...
Most pedig mit is mutathatnék nektek,mint pillangókat,amiket néhány pillanat alatt bárki elkészíthet.Csak maradék fonal,villa,olló és kedv kell hozzá....:)Az ötletet itt találtam.
Íme:




Az elkészítését megtaláljátok a linkre kattintva.
Mivel most pillangó gyártásban vagyok éppen -horgolok:)- ,mutatok még néhány szépséget(persze,hogy horgoltak):

forrás



forrás


forrás


forrás és képek az elkészítéséről


forrás


És végül,de nem utolsó sorban az enyémek:

a mintáját egy régebbi bejegyzésemben találjátok




15 megjegyzés:

  1. Jesszusom mennyi édes pillangó!!! Már tényleg tömeggyártásba" kezdhetsz! Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Igyekszem...nagyon rabul ejtettek a pillangók!

      Törlés
  2. Szia! Örvendek, hogy jelentkeztél, jó pihenést!

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik nagyon jól néz ki, a piros pöttyös a kedvencem. El is készítetted őket? :))
    Tudnál segíteni, hogy merre kell a láncszemmel haladni, és a háromráhajtásos pálcát mikor csináljuk? Sajnos nem jövök rá a rajzot nézve. :(

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök,hogy tetszenek:)Mindet nem készítettem el,csak a legutolsó képen levőket...bár már próbálkozom a többivel is.
    Nagy örömmel segítek...remélem tudok.
    1. 13 lánszem
    2. a 6.szembe 2 háromráhajtásos pálca
    3. 5 láncszem,amit kispálcával a következő láncszembe kell kapcsolni
    4. 4 láncszem
    5. 2 háromráhajtásos pálca a köv.láncszembe
    6. pikó( 3 láncszemet horgolsz,majd a kezdő szembe hamispálca)
    7. 6 láncszem,hamispálcával a következő szembe kapcsolni
    8. 6 láncszem,és pikó(3 láncszem,a kezdő szembe hamispálca)
    9. 2 háromráhajtásos pálca a következő szembe
    10. 4 láncszem,kispálcával a következő szembe kapcsolni
    11. 5 láncszem
    12. 2 háromráhajtásos pálca a következő szembe
    Már nem jelzi a rajz,de én hamispálcával az első szemhez kapcsoltam és befejeztem.

    Őszintén remélem érthetően írtam le....én is meghorgoltam,kissé csálé lett,de lehet,hogy a fonalam nem jó hozzá,mert vastag.A háromráhajtásos pálcák helyett én kétráhajtásos pálcákkal csináltam.
    Ha kipróbálod,kérlek jelezz,hogy segítségedre volt-e a leírásom.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cukik! Nekem az első tetszik a legjobban, mert az még nekem is menne! :D Képzeld, horgoltam 2 virágot. Az egyik egész jó lett, mondjuk köze sincs a képhez, amilyennek ki kéne néznie, de legalább egyedi lett. :D A másik egész klasszul sikerült, majd hozom őket a blogra valamikor. :)
    Köszi, hogy meghoztad a kedvem a horgoláshoz, bér bevallom, sosem leszek ennek a műfajnak a mestere.
    Ja és a meggyes sütike is guszti lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök,hogy te is horgolsz!Biztos vagyok benne,hogy szépek a virágaid....látva a sok-sok szépet amit eddig alkottál,megy a horgolás is:))
      Nem kell mindig a legjobbnak lenni(szerintem),a legfontosabb az,hogy örömödet leld abban amit csinálsz!Nem?!
      A süti hamar elfogyott....:) Puszi:)

      Törlés
  6. Ezeket a lepkéket most találtam, gondoltam, megmutatom neked:
    http://fljuida.com/post288649890/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖSZÖNÖM!Nagyon-NAGYON kedves vagy,szépségesek a pillangók.Van is közte olyan aminek régóta keresem(kerestem) a mintáját :).....még egyszer nagyon köszönöm !!!!!Puszi érte!

      Törlés
  7. thank you for the link to my fork butterflies!!!!! ;oD
    xxxxx Ale

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Very nice little butterflies, thank you for sharing it :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...