2013. szeptember 29., vasárnap

Kávés dekoráció

Aki ismer engem,az tudja,hogy nagyon-nagyon szeretem a kávét :)Bármikor-bármennyit....Amikor megtaláltam ezeket a gyönyörű "képeket",a szám is tátva maradt!ITT bukkantam erre a remek ötletre,és azóta nagyon vágyok arra,hogy én is elkészítsem valamelyik díszt.
Műanyag palack,ragasztó,olló,karton,kávé(szemes és őrölt is) és egy kis kézügyesség kell hozzá és persze IDŐ... IDE KATTINTVA részletes,képes segítséget is találtok az elkészítéséhez.Szerintem nagyon "tuti"!
Jó alkotást kívánok Nektek :)








4 megjegyzés:

  1. Azt a mindenit Belli, ezek nagyon jóóóóók!!!:))) Olyan jó, hogy rátaláltál, már régóta szeretnék valami " kávésat" a konyhába. A zsákanyag és a kávészem megvolt a fejemben,de így már könnyebb lesz sokkal. A KÁVÉVAL VALÓ VISZONYOM, TUDOD ÉPPEN OLYAN MINT A TIÉD!!!:))) Most is itt van mellettem:)
    Nagyon köszönöm az ötletet, és szép hetet kívánok NEKED!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rögtön Te jutottál eszembe!Remélem ha sikerül elkészítened,megmutatod majd.Puszillak és neked is szép hetet kívánok! :))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szerintem is fenséges kávé illat lengné be a helyet ahová ilyet tennénk...:)Tudod,egy kis kreatív szobába-ahol jókat alkotnánk,dumcsiznánk,kávézgatnánk- nagyon el tudnám képzelni!!!Pusz

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...