2013. december 17., kedd

Karácsonyi dísz csipkéből

Milyen az élet.....délután átmentem és meglátogattam az én drága barátnőmet,aki beteg és még a lányok is....és gyönyörű csipkéket láttam nála...most meg itt ülök a gép lőtt és milyen díszekbe "botlok"???
CSIPKÉBŐL készült karácsonyi díszekre :)) Véletlen vagy nem ,én nagyon örülök az ilyen dolgoknak,jobb kedvem lesz rögtön:) Nagyon mutatós és egyszerűen elkészíthető díszek ezek,mégis nagyon különlegesek...








Szerintem nincsenek véletlenek! :))Ezúton is jobbulást kívánok a betegeknek!!!

9 megjegyzés:

  1. A csipkedíszek nagyon szépek, mindig valami különlegeset találsz Belli és köszönöm!!!:))) Valóban nincsenek véletlenek!:) Flórának pedig mielőbbi gyógyulást és puszillak Benneteket!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök,hogy erről is hasonlóan gondolkodunk ( a véletlenekről) ! Öröm számomra,ha olyat találok ami nektek is teszik,úgyhogy én köszönöm,hogy itt vagy és írsz nekem! Puszillak:)))

      Törlés
  2. A csipkedíszek nagyon szépek, mindig valami különlegeset találsz Belli és köszönöm!!!:))) Valóban nincsenek véletlenek!:) Flórának pedig mielőbbi gyógyulást és puszillak Benneteket!!!:)))

    VálaszTörlés
  3. csúcs szuperek!Pont tegnap készítette én is csipke felhasználásával karácsonyfadíszt!Ma megmutatom! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsivá tettél....várom a "bemutatót"...:)))

      Törlés
  4. Szerintem sincsenek véletlenek. Kár, hogy csak most akadtál rájuk, jó lett volna a karácsonyi vásárba. Flórának innen is jobbulást kívánok, meg a lányoknak is. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd talán jövőre hasznát veszed kedves Icu!Örülök,hogy neked is tetszenek! :)
      A jókívánságokat átadom:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...