2014. augusztus 16., szombat

Azt hiszem,erre mondják..."elkapott a gépszíj"!

Eddig is szerettem a gumilapot(dekorgumit),de most valahogy nem tudok nem ebből az alapanyagból dekorálni.
Ismét születtek újabb díszek,bár helyük még nincs,azért mégis csináltam,mert nem tudok semmit sem csinálva üldögélni.... :)))Én rajzolok,a drága kolléganőim pedig mindig segítenek vagdosni...aztán ragasztás és a végső rajzolgatás,hogy mind "életre keljen"...ébredés után pedig a gyerekek mindig megcsodálják,ha valami új készül!
Sablonok nem mindegyikhez voltak,és szabályos sem lett az összes,de nem is volt célom ez!Nem baj,ha mindig nem szabályos minden....legalábbis szerintem! :)



















4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesek vagytok! Aranyosak a kis figurák!

    VálaszTörlés
  2. A gyermekek biztosan örülnek majd az újdonságnak és valóban tartósabb mint a papír. Jó érzés lehet a kolléganőkkel összedolgozni, még a munka is gyorsabban és élvezetesebb. Az én Kittim is nagyon szeret a gumilapos dolgokat készíteni, nagyon szépek. Látom a pillangó nem maradhatott ki a sorból!!!:)))
    Puszillak Drága Belli és szép napot kívánok: Márti:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utóbbi időben kellett a sok rossz mellé valami jó is...így jött a gumilap :))
      A kolléganőim (persze nem mind) pedig igazán kiveszik a részüket a dekoráció készítésből... ilyenkor jó alkalom nyílik arra is,hogy egymás lelkét ápoljuk!
      Köszönöm kedves szavaid,rám férnek :)
      Kitti is biztosan nagyon ügyes,látva az anyukája és tesója munkáit,ez nem lehet kétséges!!! :)))Puszillak én drága Márti!Örülök,hogy itt jártál!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...