2015. november 5., csütörtök

Horgolt Bogyók készültek

Az utóbbi néhány(jó pár) nap ezeken a cuki Bogyókon dolgoztam :)))
100% pamut fonalból készültek,vatelinnel vannak töltve,a csápjukkal együtt kb. 50 cm nagyok és nagyon pihe-puhák!Az én drága Flóra barátnőm horgolta meg a "prototípust" és azt látva egy kedves ismerősöm megkeresett...horgolnék-e az ő lánykáinak is?Így születtek meg a "másolatok" :-D 
Remélem legalább annyira fogják szeretni,mint amennyire én szerettem horgolni Őket!!!








A "prototípus" :)



4 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon nagy munka lehetett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Zsuzsi,tényleg nagy munka volt,de őszintén minden percét élveztem.... :)))
      Rám igazi nyugtatóként hat a horgolás,egyszerűen "függő" lettem...és ha még örömet is szerezhetek valakinek,na az már a "hab a tortán"! :-D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...